måndag 16 mars 2009

Asker

På väg iklädd kort svart kjol och höga stövlar. Ibland är jag riktigt vrickad. Som föreläsare ska man ha "sitt eget",. Trasiga skor, byxor med häng och kanske slips. Ingen julgran.

Det plev en powerpoint i natt, med få bilder eftersom jag har 45 minuter. I mitt tycke är några av sliderna roliga. Kanske blir det min "räddning" för nu är hjärnan totalt tömd. Men med det program som finns på hemsidan och de föreläsare som har de första föredragen lär jag väl ha adrenalin så det räcker till ett maratonlopp när det blir min tur.

Skall utgå från deras "verklighet" och försöka växla till min; lokal och global.

Nu ska jag inte berätta mer, det kommer efter föreläsningen.

Tycker du om mig så sänd en god tanke, mina stövlar är i alla fall fina.

1 kommentar:

Mikkan sa...

Fina stövlar kan ta dig långt. :) Lycka till!