torsdag 1 maj 2008

Gästinlägg, recension av dress up librarian

Via librarian.net hittar vi Librarian Dress up!

Här följer en recension skriven av en van dress up-användare:
Tro mig, det finns mycket dåliga dressup-spel....Men det här är det värsta hitintills!
Först går det inte att flytta på några av kläderna.jag trycker på reset men det verkar inte funka.Efter åtskilliga försök lyckas jag äntligen, då märker jag vilket dåligt urval det är. Jag skulle inte rekommendera det för varken barn, tonåringar eller vuxna. Och böckerna hon håller under ena armen går inte att ta bort! Eftersom min mamma är bibliotekarie så har jag träffat många sådana (både i tjänst och inte) och ingen av dessa är så stränga som den här bibliotekarie verkar. Faktum är att jag aldrig sett en bibliotekarie hyscha på någon högljudd.
Bra dressup-sajter: dressupgames, stardoll och deviantart där det finns både dressupspel, vanliga spel och konst./Saga Edith Elvira Samuelsson Ydrefelt

(Med Ediths tips hittar jag spelet To kill a Moking Boss)

1 kommentar:

Unknown sa...

great post. i like it. feeling great when reading your post. Keep on posting!
happy wheels demo | friv4school | happy wheels game | girls go games | games 2 girls | happy wheels 2