lördag 24 maj 2008

Bokhora på G (igen)

Bokhora blir läst när den del av hjärnan som behöver berättelser börjar krympa. Okej, jag får ju inte den skönlitterära upplevelsen av att läsa bloggen men jag får i alla fall veta allt kul jag missar... Som nu t ex Tori Spellings bok... Nej, den slipper jag gärna. Men jag gillar de flesta av Johanna Ls inlägg... Och är glad över deras barn och ungdomsblogg.

Personerna bakom Bokhora har synts i olika sammanhang bl a P3. Nu kommer de in i "finrummen" (eller har de redan gjort det? Ja de är verkligen väletablerade) och får nu ny programtid i radio. Ska bli kul... Hoppas på fler möten mellan olika typer av medier och färre raseriutbrott från kulturchefer (läs DNs kulturchef fast plural låter ju bättre, då verkar det ju som att jag gjort riktig research) som inte diggar att även bloggare har inflytande.

Inga kommentarer: