måndag 31 mars 2008

IT-gruppen/E24-gruppens beslut

Bromölla bibliotek får ej befinna sig på Facebook eller MySpace. Vill vi finnas på någon annan extern webbplats så skall ny ansökan lämnas in. Med tanke på att det här beslutet tog mer än ett halvår att behandlas så tror jag verken jag eller mina kollegor ger oss i kast med den kommunala byråkratin igen...
Funderar på att starta verksamhet genom något studieförbund eller liknande för att kunna utnyttja web 2.0 tillsammans med Bromölla-kidsen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen synd att höra! Ett totalt idiotiskt beslut som inte är förankrat i verkligheten. Hoppas ni hittar nya vägar och inte ger upp!

Lina Z Y sa...

Nej jag tror ingen på Bromölla bibliotek ger upp. Här finns ett jäkla go´.

Lina Z Y sa...

Men oj så fel jag verkar haft....................